恨之切

[2007 JUL 09] 對廣播處長朱培慶先生要求提早離職,同埋今日出唻見傳媒嘅表現,感到極之失望。
 
  我覺得,無論做錯咩,終歸都係一個部門領導。行出唻見人,點都應該保持住一個資深公務員應有嘅態度。如果未準備好,大可以繼續唔蒲頭,無人會怪你。你既然行得出唻,將件事定性:上周「私人聚會」唔涉及港台運作、無收受利益,大家付費、唔係因為呢件事而達致今日決定、已經向家人交代。咁樣,件事係咁多就係咁多。
 
  點解要繼續自我引爆,人哋撩你講嗰日件事,你表現得耿耿於懷,問非所答,欲言又止?點解唔借呢個機會,扭轉形勢、轉移焦點,將大家視線或者個 agenda,帶返去港台前途度?點解唔提醒大家,錯嘅結果可以係改,而唔一定係死?你就咁行咗去,對得住港台員工同家屬,以及支持港台繼續營運嘅廣大市民咩?
 
  我哋嘅行家,同埋各大傳媒老問,到底幾時先肯收手?幾時先肯正正經經做新聞?已經做咗咁多日「頭二三」,點解仲要重覆問處長「去嗰度係咪去接受性服務」、「向太太道歉係咪即係承認嫖妓」?知道咗對個社會有咩益處?係咪做記者就大哂?作為處長,點解你要買呢啲垃圾問題怕?點解要俾問呢啲問題嘅記者逞強?點解要 CUE 呢啲 SOUNDBITE 出街?
 
  明知唔會答嘅問題,記者強要問,即係要被訪者難堪。敢問係咪要一直迫到喺港台前途問題當中,肩負關鍵角色嘅朱處長,話「冇錯,我俾咗幾千蚊嗰位小姐,同佢達成一個協議,就係我哋去一個雙方協議嘅場地,然後我會同佢發生性行為,將我嘅陽具放入佢陰道內,然後獲得快感」先覺得任務完成,為爭取市民知情權立咗大功?
 
  點解無人問,件事而家咁樣應該點樣補飛?點解無人問,政府有冇借事件向處長施壓,從而達到陰乾嘅目的?點解每次有官員出事,永遠只識問人辭唔辭職,而唔睇下件事有冇得補救?個個都轟哂落台,仲有邊個可以做嘢?
 
  作為一個低薪、無地位、得唔到公眾認同、在某啲階層人眼中同過街老鼠無異嘅傳媒工作者,今日出到位,對自身,對呢行又有幾多長遠好處?!點解唔借呢個機會撥亂反正,而係選擇繼續墮落。連唇亡齒寒嘅行家都只係同街邊八公八婆一般見識,分唔清「應該知」同「想知」,難怪有港台人話,香港人根本就唔撐港台。
 
  對港台唻講,今日係黑暗嘅一日,對傳媒亦然。我對我作為傳媒一份子,感到非常羞恥。
This entry was posted in 新聞與政治. Bookmark the permalink.

Leave a comment